Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, April 29, 2013

Tak ada kerja...

Tak ada kerja, pagi2 buta dah posing.
Model zaman purba.
Lama dah tak posing, tu aje....
Merah.
Tak berkaitan dengan apa pun.
Saja lama tak pakai baju ni.
Nasib baik muat lagi.
Orang kata warna merah hanya sesuai untuk orang muda2.
Tak kisah la kan,
baju saya, suka hati saya lah.
Nak tunggu muda kembali baru nak pakai merah, mustahil.
So, be it.
Happy.
That is what matters most.



4 comments:

Acik Erna said...

assalam Hani..betul..acik sokong..acik pun sama..semua baju yang muat lagi acik pakai..tak kisah la warna apa pun..merah.oren..kuning..sayangkan..
tak kisah la umur berapa..

~ yus ~ said...

cantik rumah akak! Hehe, sorry tengok bahagian lain pulak pada gambar tu....:)

Granny Hani said...

Yus, jgn percayakan gambar. Realiti nya rumah akak ni sepurba akak juga.rumah dan tuan kongsi tarikh lahir.

Granny Hani said...

Acik, tq kerana sokong kak hani. Asal selesa dan tutup aurat kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...