Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, June 19, 2014

Awak boleh ubatkn penyakit saya ni?

Betul lah saya jarang keluar sekarang ni.
Aktiviti shopping menyopping terhad pada benda wajib beli saja.
Tapi walau x tawaf shopping mall, duit masih bersayap,..
Online shopping.
Berhantu jugak ni.
Bila dah start browse dari satu page ke satu page,
ada lah signal hati ke otak,.."Ni kena beli!"
Sinonim dgn kegilaan saya yg terkini,
Laman online pasal gardening lh yg sering saya lawati.
Hari ni order benih, esuk order anak pokok, lusa order mak pokok.
Lepas tu melarat hingga ke hiasan taman.
Aduhhh...This got to stop.
Siapalah yg boleh halang saya?
Tolong halang.
Tolong rantai jari saya dan tutup mata saya.
Buang tab saya, laptop saya dan desktop tu..
Eh, agaknya ni yg penagih dadah rasa..
Nak berhenti tapi tak boleh berhenti.
So camna aa?

1 comment:

DYatie ABakar said...

Hahahaha.. cut off internet. Tapi, nt akak x menulis lagi. Xleh baca. Huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...