Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, June 28, 2014

Hari terakhir sebelum Ramadhan

Sekali sekala duka terubat
Sekali sekala ketawa ketawa
Gelak gelak
Cerita ceriti
Gembira bertapak dlm hati.
Tadi,
Kawan2 lama heret saya ke sini
Kawan2 yg mengerti resah saya
Berat rasa mulanya untuk sertai mereka
Tapi kata Ton " Jom lah...."
Kata Tini" Lets have fun,.."
Kata Mie " Come and put aside your worries ..."
Kata Tie " We understand but please come"
Betul sangat.
Saya happy sangat2
Kawan2 lama saya masih mcm dulu.
Tak berubah...
Tak kira lah mereka datin ke, YB ke..
Serupa, sekepala
Dulu kini dan selamanya.
Tq friends....
Terasa sangat bahagia ada kawan2 seperti kamu, kamu dan kamu.

2 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Selamat menyambut Ramadhan.

Granny Hani said...

Selamat menyambut Ramadhan untuk Abil jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...