Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, June 27, 2014

Projek hari Jumaat

Tak de keje lain.
Conteng habis segala benda.
Ni mangsa terkini.
Birdhouse ni asalnya putih dan merah.
Dah cukup comel dah.
Tapi dek kerana gatal tangan,
ni lah jadi nya....
Lepas ni nak conteng pe benda pulak yer...
Siapa nak khidmat conteng free  bak sini, meh saya conteng.
Tapi hasilnya macam mana tak leh janji.
Ikut mood.
Ok lah, nk sambung conteng conteng...
Lalalalaaaa......

5 comments:

mokjadeandell said...

berseni.teringin juga satu kat tepi pagar rumah..

Nizam.Ariff said...

Errr....Sleke.... tu selekeh?

Granny Hani said...

Mokja jgn buat birdhouse tapi buat Cathouse...hehehe

Granny Hani said...

Nixam Hahaha...lawak laaa....Sleke tu maksudnya dipersilakan masuk ke dalam, ni bahasa di republik ambo ...

Granny Hani said...

Nixam Hahaha...lawak laaa....Sleke tu maksudnya dipersilakan masuk ke dalam, ni bahasa di republik ambo ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...