Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, June 9, 2014

Ni namanya harta benda mummy

Nampak gunting besar tu?
Takkk, bukan untuk gunting rumput atau potong ranting,
Tapi untuk POTONG TANGAN ORANG YG SUKA AMBIK BARANG MUMMY TANPA MINTAK IZIN DAN TAK LETAK BALIK DI TEMPAT SEPATUTNYA.
Kalau brani cuba lah.
Rimau pun luruh belang sekali mummy ngamuk,
Jangannnn.....Don't make me angry, you won't like me when I'm angry.
Awak tau apa terjadi baru2 ni bila ada orang ambik ball pen saya dan hilangkan nya?
Ish ish ishh..Dasyat.
Baru ni bila saya sedar yg harta saya dah di hilangkan dan saya amat memerlukan nya....Maka.....
Saya start kereta dan gi beli ballpen lain lah.
Huhuhuhuhuuuu......!

6 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam ukhuwh hani,

Bagi akak pun macam tu.. jika barang akak dipinjam tolong letak balik.. sebabnya bila kita nak guna dah susahkan..

Akak follow #591 .. jemputlah ke blog kecik akak ye :)

sarah said...

heee garang mummy yer...

kausar said...

hihi letak sticker nama kat situ besar2 haha

Granny Hani said...

Acap sgt hilang benda yg kita nak guna dan bila tanya siapa yg ambik semua tak ngaku...

Anonymous said...

I’m not that much of a online reader to be
honest but your blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later
on. Many thanks

Have a look at my web-site; amazon code generator

makcu B said...

Itu cetong kopi o beng kak nie ya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...