Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, June 1, 2014

Nak dijadikan cerita

Saya tengok byk kotak ni kat bawah pokok tepi pasar.
Buat tanam sayur best jugak ni.
Susah payah saya angkut letak dlm kereta,
Niat di hati petang2 nanti nak ambik dua ke, tiga ke lagi..
Saya seronok betul dapat barang free lh katakan.
Tapi kebahagiaan saya musnah sekelip mata,
Tau apa big boss cakap bila dia tengok harta karun yg saya bawa balik?
"Awak gi hantar balik!
Pandai2 ambik org punya...."
-Apa pulak orang punya, saya ambik yg org buang lah."
Boss sambung lagi ayat yg terputus di tgh jalan,
"Tu peraih ikan yg punya, bukan dia buang tapi dia longgok sementara kat situ...Awak hantar balik atau gi bayar harga kotak kayu tu"
Huhuhuhuuuuu,....
What should I do now?
(Padanlah masa ambik tadi ada pakcik tu pandang semacam je..Agaknya dlm hati dia berkata, makcik ni x betul kot duk kutip kotak ikan orang....)
Malunya nak gi letak balik....
Cari pasal sengoti lahhhhhh.......!

3 comments:

Nizam.Ariff said...

Dah siap bertanah kotak tu...haha.

Habislah ikan kembung berpasir nanti...

mokja said...

kotak pallet ni banyak boleh buat DIY kalau pandai bertukang.

Anonymous said...

Alahai.....huhuhu. aG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...