Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, November 21, 2014

Biarkan saya tidur.


Otak berasap, hati pecah berderai,
Setelah puas meratap mengadu, berdoa dan bersimpuh di ribaan Dia,
Jari terasa mau luahkan rasa.
Duhai blog,
Dengar lah, jadilah bahu untuk saya sandarkan duka ini.
Bergetar setiap urat nadi.
Nafas kencang menahan ledakan emosi
Air mata sudah kering, yang menangis hanya hati.
Hanya lah hati..
Alangkah tidak bertuah nya saya
Begitu banyak usia saya yg telah saya bazirkan begitu saja
Sememangnya segalanya sia sia
Di saat begini saya amat terasa sepi nya dunia.
Tidak ada sesiapa pun buat saya.
Sendiri.
Tuhan,
Saya tidak berhak kah untuk sedikit bahagia?
Astaqfirullahilazimmmm...
Allah hu Akhbar, hanya Tuhan yg tau segalanya.
Disaat dan ketika ini,
Saya hanya nak pejam mata dan tidur selamanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...