Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, November 17, 2014

Hikayat samseng

Tau samseng kg dusun?
Saya lah tu, tetap dan berpencen samseng kg dusun.
Gini cerita nya...
Saya terpacak depan gerai jual nasi,
Saya nampak ada ikan keli goreng, tinggal satu jer.
Cepat2 saya cakap..
"Dik, lauk ikan keli satu"
Lega, ikan keli dah jadi milik saya.
Tak semena mena datang makcik ni, ambik sendiri plastik, terus masukkan ikan keli yg satu2 nya tu ke dalam.
Adik penjual tu pandang saya, dia tau saya dah booked.
Akan berlaku rebut kuasa kah hari ni?
Ada yang akan dapat penampar burger free ke nih?
Makcik gemuk tu masih di sebelah saya.
(Dia menjadikan saya nampak kurus sikit, tq.)
Kalau ikut naluri samseng saya ni, mau saja saya rentap ikan keli tu dari tangan dia...
But never mind, hero tok gadduh kata org kelantan.
"Takper la dik, bak lauk ayam kampung tu jer"
Tobat saya tak percaya saya boleh control ayu macam tu sekali.
Hellooooo....Hani, r u ok?
I am fine. Waras.
Samseng, samseng jugak,
Semenjak usia bertambah ni saya malas dah nak marah2
Cool...setakat samseng kg dusun cukup la..
Biar lah, tak kira lah kalah ke, mengalah ke...
Tak larat dah nak fight for my right.
But thinking of it, dari dulu pun saya ni x pernah gaduh dgn orang.
Berani2 takut gitu...
Mulut tok sah kira la, berabuk marah2 belakang orang, depan kucing berani lah.
Tu pasal la kot,
Sesuai sangat dah gelaran tu..
Samseng Kg Dusun
Huhuhuhuhuuuu......



1 comment:

Ibu n Abah said...

Ekekeke
Sekapal laa kita
Saya pun berani kat belakang jer...cikgu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...