Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 12, 2016

Bila mereka singgah bertanya khabar.

Kik kik kikkkk
Hahahahahaa...
Kahkahkahkahhh..
Best kan dapat gelak tawa dgn kawan2.
Kalau dulu kami dah macam ni,
Sekarang pun masih macam ni..
Dulu nak masuk kelas kena beratur depan kelas.
Macam ni lah, macam itik pulang petang.
Bising pun mcam ni lah jugak,
Senyap hanya bila kena marah kat pengawas.
Pun masih boleh sembunyi2 ketawa.
Rupanya masa tidak merubah segalanya.
Ada yg kekal tak berubah.
Kami ni memang kaki gelak kot.
Ada jer benda yg buat geli hati.
Kikikikiki...
Kahkahkah...
Hahahaha...
Apa apa aje lah!

2 comments:

Kakcik Nur said...

Alhamulillah...masih ada kawan ketawa bersama...

Granny Hani said...

Yer la kakcik Nur, mujur ada kawan yg setia bergelar sahabat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...