Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, December 13, 2016

Sultan saya, sultan kami..Yg dipertuan agong kita semua.

Daulat tuanku.
Patik iringi pemergian tuanku ke Istana negara dengan doa.
Semoga Tuanku sentiasa dalam rahmat Allah.

Sebagai anak kelantan saya bangga.
Seronok sangat.
Kebetulan rumah saya dekat dgn airport,
Maka pagi tadi seluruh warga peng chepa dapat melihat secara dekat istiadat keberangkatan Sultan ke istana negara sebagai yg dipertuan Agong.
Bukan hari2 dapat tgok peristiwa ni.
Itu yg teruja sgt nak tgok tu.

Tapi sayang sekali,
Saya tak dapat keluar.
Saya temankan ja dirumah.
Takper lah, dgr cerita dari rakyat jelata lain yg pagi2 dah terconggok di tepi jalan.
Saya tgok kat tv1 saja.
Tunggu TV sampai tak jemur kain.
Setianya rakyat tuanku nih!

Tuanku,
Semoga pemerintahan tuanku dapat membuat perubahan.
Dari yg baik kepada yg lebih baik.
Dari yang berkat kepada yg lebih berkat.
Ampun Tuanku.
Sembah patik harap diampun.
Allah Hu Akhbar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...