Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 30, 2018

Episod luka lama

Angin lalu ada kala nya mengusik perasaan
Menjentik hati
Tiba tiba wajah yg hampir ku lupa kembali bermain di ruang mata
Seperti baru kelmarin terukir kenangan itu.
Pahit ke, manis ke sudah tidak ada makna apa apa
Sekadar ulang tayang di kepala
Bukan rindu untuk ulang semula semua nya,
Sekadar permainan hati yg masih belum sembuh luka nya
Usahkan untuk di ulang semula,
Kalau boleh aku mau buang terus dari ingatan.
Biar lupa nama lupa wajah  lupa suara
Rela aku rela
Serik terluka
Sakit nya di tipu.
Aku di bawa mendaki harapan yg tinggi
Dan kau biarkan aku membilang mimpi sendiri
Mudahnya kau permainkan hati
Semudah kau memulakan, semudah itu lah kau mengahkiri.
Terima kasih Tuhan
Aku belajar dari kesilapan.
Mujurlah aku cepat terbangun dari mimpi
Aku pulang ke alam realiti
Walau tidak seindah mimpi
Tapi di sini aku masih gagah berdiri
Menggenggam harga diri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...