Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, November 22, 2009

Kita dah balik...



Baru pulang dari bercuti bersama teman2.
Penat dan letih tu biasa lah.
Berbaloi jika dibandingkan dengan kenangan manis yang tak kan kmi lupakan semasa kami di sana.
Yang paling manis ialah kenangan minum air teh atas ketapi..Manis sungguh2.
Kenangan pahit masa minum teh herba pahit kat SPA tu..Tak suka tul.
Kenangan yang boleh buat kami pecah perut ketawa pun ada..
Camni cite nyer..
On the way to Jb kita orang nyaris dah nak kena tukar destinasi percutian kami kerana ada orang tergesa gesa nak turun di 'Stesyen X' ..Silap stesyen tu awak, itu lah, tido mati tadi...tau2 bergegas nak turun dari ketapi...kikikikkk
Ops! sory yer, takleh sebut nama siapa gerangan buat hal tu..(dah janji gitu nak buat cmna..)
Adoiii....
Putus urat perut ku gelak.

1 comment:

maiyah said...

nasib baik tak salah destinasi hehe.. kalo tak cuka le muka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...