Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, November 12, 2009

Menternak anak lemak..

Betul, pandai awak teka, ini jamuan Perpisahan bagi murid2 tahun 6.
Betullah tu, kita sedang ternak anak lemak...Diet pun tak kurus2 jugak.
Salah la awak, kita tak makan sebanyak tu.. pinggan banyak2 tu bukan kita punya.
Salah lagi, empunya bukan sombong tapi time makan tak nak posing takut pecah rahsia..
Tengok la mereka kat bawah ni...Sekapal je dgn ku tapi 'Control ayu' gitu...

Ops!!..Sebelum terlupa,
Kita nak canang satu malaysia nih.
Wahai orang orang kampung....
Tu tudung yang kita pakai tu..
Baru semalam seorang murid beri tanda penghargaan.
Kita happy sungguh..Bertuah kita jadi cikgu, Alhamdullilah.
Tq anak ku Nor Syuhada for the nice blue 'Tudung'.
kalau u all rasa ambo nok 'soho'...
Sengoti la ambo nok soho...hehehee..

4 comments:

maiyah said...

wah dpt hadiah, pndai plak bg yg cantik

Uncle Lee said...

Hello Hani, looks like a ha ha, gossip session going on, huh?
Have fun and keep well, Lee.

TokNabe said...

Minggu2 terakhir ni byk betul jamuan ikut kelas2. Majlis penyampaian hadiah pun ada dan yg penting minggu dpn juga keputusan UPSR diumumkan... guano budok2 kita gamoknya.

aG said...

tupe nok soho etek buleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...