Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, November 24, 2009

Ku temui Ikan darat dan kulat sisir

Sibuk dan hujan tidak menghalang ku untuk menziarahi 'Pasar Munduk'. Dah lama kekawan duk bercerita tentang kehebatan pasar tu..Aku saja yang tak pernah pijak kaki kat situ.
Al kisah maka aku pun sampai lah ke tempat tersebut dengan niat nak tengok2 jer. Mak datuk, banyak nya barang dagangan kat situ..Segala benda ada.Murah lagi. Dari tak berniat nak beli belah, aku hampir beli segala benda yg aku tak perlu pun.

Yang paling best, aku jumpa barang yang aku amat perlukan di musim ni..Payung. yer la, payung ada di mana2 tapi ini lain tau..Payung harga RM6 hinggit...Murah kan?Cantik lak tu. Sapa teringin, pegi beli cepat...






Ni tudung ni hanya RM 5 hinggit jer...Cantik kan...
Esuk kalau kita pergi lagi, sapa nak kirim sila isi borang kiriman...plus service charge 30% boleh?

6 comments:

maiyah said...

cantik tudung tu.. buah durian ada tak hehe

HASNAH said...

Hani, pasar munduk Pair Mas ke tuh?
Lamanya tak jalan2 kt situ...kalau
nak beli beras murah..kat situ la...

aG said...

Yup.... sume cantik, kalau kaler lain x tau lah!

madam gold said...

Salam Hani,
You pegi pasar munduk musim hujan ni???I nak naik perahu dia musim panas terik pun dah rasa takut...

hani@debumelukut said...

Ag, kalau hati dah suka, tak kisah kaler apa pun.kalau awak nak kita belikan warna merah nak?

Betul tu hasnah, kat pasir mas..dah biasa ke sini?

Maiyah,
Semua benda ada..maiyah cakap aje nak apa,akak tolong belikan.

madam gold,
apa pulak naik perahu? kan kat bandar pasir mas saja...sebelah jalan keretapi tu..

wan ramadhan said...

laa kak wer weii...mundok tu alek siam nuh..kena jemerer dgn perahu...ikut jeram perdah..ambo balik nok g la esok..ado nat atawa pun pekan sari..nok g beli jalor...buker jalor mah..jalor nok wat jallor iker kt sg kelang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...