Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, November 24, 2009

Takpe, Wak saberrr

Ish ish ish...Pagi pagi lagi meter marah ku dah ligat.
Sapa yang amik Aiskrim dan tak letak balik dalam peti ais ?
Tak ngaku? tak per....
Sapa yang tak tutup lampu?
Terang benderang rupanya rumah aku semalaman..
Sapa yang tak kunci pagar?
Kerja orang terakhir balik rumah la tu...Sapa lagi.
Sapa yang tinggal gelas depan tv?
berderet...siap lemas semut dan cicak.
Sapa bukak tin biskut tak tutup balik?
Kan dah lemau..bazir lah.
Sapa punya pinggan dalam singki tuh?
Tau guna cuci sendiri la..bukan anak kecik lagi punn.
Sapa yang tak sidai towel ni?
Merata rata macam bendera masa merdeka.
Sapa yang selerakkan alat tulis ni?
Sakit tau terpijak, pas tu kalau tak cukup sebatang sah ngamuk.
Sapa baca paper dan biarkan bersepah atas carpet?
Tau sapa...dah 28 tahun buat keje tu...
Sapa yang tak flush toilet lepas guna?
Tolong la, simbah lantai tu...
Dah la Anis, habis la shower foam mummy..
Sapa yang tumpahkan Milo atas cabinet?
Melekit lekit..eh, bukan milo nih, habis la chocolate topping ku..
Sapa yang amik bakul pakaian kotor dan jadikan tempat tido kucing?( rasa2 aku tu...)
Pas tu pakaian kotor nak letak mana?
ok ok..letak dalam baldi..
Dah amik baldi, camna aku nak rendam pakaian?
Rendam dalam besin...
Besin? Mana bibik simpan besin besar?
Uwaaaa!!!!!
No talipon 'tele Dera' berapa a???
( Nak kuar kejap..nak beli pinggan dan gelas pakai buang...Hehehe)

3 comments:

madik said...

x sampai 24 jam lg neh keno tinggal ko bibik..nk tepon tele dera dh kak...ish..ish..

hani@debumelukut said...

Makdik wei...hok ada kat umah tu yang species mcm beruang..hibernating time hujan..so sapa nak buat semua keje....kak longggg jugak la.

makdik said...

hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...