Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, July 4, 2010

Allah saja tempat saya berserah...

Bila terdengar suara di hujung talian.
Rasa segala duka dah bersedia untuk di suarakan.
Nak mengadu.
Nak tumpang mengadu.
Segenap resah yang menghuni hati berlumba lumba
untuk tumpah didada seorang yang saya andaikan memahami.
Hello.........
Tapi macam biasa telinga saya lebih akur mendengar.
Setiap cerita dan setiap tawa nya saya sambut.
Sedang hati menangis ketika itu.
Bye, nanti senang esuk2 kita sembang lagi.
Yer lah, terima kasih kerana rajin mengbubungi.
Saya telan semula sebak yang bergayut di kerongkong.
Payah jugak untuk tidak menangis, tapi saya cuba.
Perlahan lahan meletakkan hset di atas meja semula.
Tak apa lah, sekurang kurang nya saya sentiasa ada untuk dia bercerita.
Cukup lah saya dihargai sebagai teman yang mendengar.
Terima kasih.........
Dan saya menangis seorang lagi malam ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...