Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, July 12, 2010

Selamat pagi Maradona..Dah sarapan??

Wei..Dah pagi ni anak.
Kul lima baru pulang...
Kalau kecik2 saya dah rotan dah.
"Tengok bola aje mummy, bukan kemana"
Kat rumah tak leh tgok bola?
Bola kat Astro di rumah tu tak bulat?
Haiya..Bola punya hal, tak pasal2 saya nyala terbakar subuh ni.
Pernah suruh dia ajak kekawan datang rumah tgok bola kat umah saja.
Masa tu saya tak ada di rumah.(tinggal dia dan bibik)
Bibik cakap selepas nonton bola, ruang tv seperti lepas Tsunami.
Gelas dan pinggan merata.
Itu belum kira sound effect lagi.
Nasib baik jiran tak talipon polis.
Nasib baik juga saya tak ada masa tu..
Kalau saya ada, saya yang talipon polis.
Kesimpulan nya, saya ni tak sabar nak tunggu musim ni berakhir.
Ye, saya bukan peminat bola...maaf.
Jugak bukan peminat orang yang minatkan bola..maaf sekali lagi.
Tapi kalau ada yg minat nak makan 'sup bola' atau 'bola masak halia',
cakap je la...
Sekali lagi awak balik pagi, awak boleh teka apa hidangan breakfast kita nanti.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...