Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, July 16, 2010

Tak pasal2 dapat malu free hari ni.

Adusssssssssssssss..!!!!
Tau tak ada satu juta orang kat Pasar Tani hari ni.
Tau tak seramai ramai orang kat pasar tani tu 'Si lipas' tu boleh hinggap kat atas tudung saya.
Tau tak saya ni takutkan lipas. Yang mengenali saya semua dah tau.Fakta.
Tau tak sekarang yg tak kenal saya pun tau.
Tau tak sekarang satu juta orang kat pasar tani tu tau yang saya takutkan lipas.
Terima kasih la pakcik yang turut bertempiaran kerana kata nya dia ingatkan ada ular ke hapa.
Terima kasih la...........
Benci benci benci..!!!

5 comments:

Pak Man laksam said...

Cara nak tutup malu ni senang saja.....tutup mata.

sI tEDI said...

ha ha ha
baru teragak nak tulis pasal lipas gak! he h ehe

kak Erna said...

hani..lipas serangga paling miang..aku pun takut..suka panjat2 dan siap boleh masuk kain lagi..hheee..menyeramkan..

Muhammad said...

sejuta ..haha

hani@debumelukut said...

juta juta juta juta malu melebihi jumlah org

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...