Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, July 3, 2010

Saya hanya ada Tuhan..Tuhan saya.

Kelmarin hari penuh masaalah.
Harap harap hari ni lebih tenang.
Orang kata hidup ni ibarat roda.
Tapi roda ni berhenti berpusing masa saya di bawah.
Masa saya di atas bukan main ligat lagi.
Banyak yang berlegar dalam minda,
tak tertanggung rasanya..
Tapi nak berkongsi dengan siapa?
Berkongsi pun tidak akan menyelesaikan apa apa.
Sekadar mendapat second opinion.
Silap hari bulan orang menilai diri kita.
Tak pasal pasal membuka pekung di dada.
Terasa sangat kesaorangan di waktu waktu begini.
Kawan ramai tapi saya tidak suka menjaja duka.
Yang saya ada hanya lah Tuhan yg satu.
Kepada Dia lah tempat saya mengadu.
Dia mendengar segalanya...
Dia tidak melupakan saya hamba yg lemah ini.
Bantulah saya Tuhannnnnnnnn.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...