Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, February 8, 2013

Debu

Kamu ni Debu,
makin hari makin besar.
Makan banyak.
Gemuk.
Gemuk macam tuan.
Kamu makin hari makin hodoh.
(Pun macam tuan)
Busuk pulak tu.
Hobby kamu tidor.
Macam tuan jugak.
( Bab tidor lah, bab busuk tak macam tuan, tuan dia bau sedap wei!)
Kamu tu suka benar keluar dari kandang.
Pantang terbuka sikit pintu kandang,
Nasib baik kamu tak merayau jauh2.
Setakat berligar kat bawah porch saja.
Hati hati Debu, hodoh macam kamu pun ramai yg terliur nak curi.
Kalau di pasaran, harga kamu tinggi tau.
Tapi mahal murah pun, saya bukan nak jual.
Keluarga saya suka kucing.
Kata orang kucing sentiasa doakan semoga tuan dia murah rezeki .
Betul ke gitu?








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...