Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, February 21, 2013

I know what you did.....

Itu rahsia ini rahsia.
Banyak benar rahsia.
Betul cakap lah awak,
orang yg byk sangat rahsia ni tak jujur pada persahabatan.
Pasti ada benda tak betul yg nak di sorokkan.
Kalau tak apa salahnya bersikap terbuka.
Saya dah terkena dah,
pernah juga berkawan dengan orang yang suka merahsiakan segala benda.
Tapi kalau hal kita dia cari gali sampai ke baka keturunan.
Tau tau orang yg berahsia ni ada sejarah hitam yg nak di sembunyikan.
Bangkai gajah mana boleh sorok kannnn....
Terhidu juga oleh hidung saya yg tak mancung nih.
Hahahaha...Bila sudah pecah lubang,
Tau apa reaksi dia?
Marah marah.
Eleh, nak marah orang, cermin diri sendiri dulu laa.
Kita biasa jer, kita masih lagi anggap dia kawan.
Kita payah nak benci orang dan kita tak nak bermusuh pun
Lagi pun walau apa sejarah hitam dia,
budi dan kebaikan dia sebagai kawan tetap saya hargai.
Saya cuma harap dia kuburkan sejarah semalam.
Lebih eluk lah macam tu...
Kita lupakan saja yg hitam dan berhenti melakar corak hitam.
Putih itu menenangkan....

4 comments:

❤Kamsiah❤ said...

salam kenal & follow sini...:)

Azian Elias said...

eeemmm.. awatnya tuuu... sabau ye cicer..

Ibu n Abah said...

cikgu..
perkara ini sering terjadi dimana2..
mujur kita ada backup..
kita ada sahabat lain selain dia..
so kuranglah pedihnya...

mokjadeandell said...

Granny Hani,
As salaam,
Setuju sangat...putih menyenangkan..Tapi saya berkulit gelap..sawo masak tua.hehe.Maaf..buat lawak pula.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...