Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, February 18, 2013

Frust nonggeng

Frust.
Frust sungguh sungguh.
Amat amat frust.
Berkecai.
Huhuhuhuuuu......!
Aduhai lah hati,
Sabar sikit boleh tak?
Tak boleh.
Bawak bertenang boleh tak?
Tak boleh jugak!
Redha bahawa dah bukan rezeki aje lah..
Apa pulak bukan rezeki saya, dah bertahun saya tunggu.
Hak saya, 100% hak saya..
Tiba2 saya tak dapat apa apa...
Aduyaiiiiiiiiiiiiiiii....Nak jugak, Nak jugak!

Rasa nak nanges guling2 dah ni
Rasa nak meraung..
Tapi kan,
Kat depan orang masih control ayu,
sebab malu kat kawan2 nak tunjuk peel huduh pun.
sebab malu kat anak cucu jugak laa...
Apalah nenek nih....

2 comments:

makchaq said...


Nak nanges guling2 tak pa.. nanges la dalam bilik tak dak orang nampak.. sebab nangis memang boleh redakan rasa sedih/marah semua...

Kalau dok tahan2 takut stress, nanti mai penyakit lain pulak..

makcu B said...

Mintaklah sikit kat orang yang dapat rezeki terpijak tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...