Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, February 9, 2014

Biarlh tak rahsia...

Ingat tak projek rahsia saya tu?
Dah tak rahsia lgi.
Ni lah hasil nyer....
Dulu,
Showcase ni warna cream...
Gatal tangan saya, dah jadi hitam dah...
Dulu nak rahsiakn sbb takut tak menjadi.
Dah siap baru boleh sohor.
Hasil kerja tangan saya.
Suka tu suka lah,
Tapi jgn tak tau,
Lepas mengecat tu jari kebas rasa nak putus!
Tak tido saya mlm tu.
Tapi mana boleh bising ngadu sakit..
Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung lh.
Ada siapa2 nak cat perabut tak?
Hubungi saya tapi upah kasi double.
Upah termasuk tanggung makan sekali.
Nak ke tak nak ni?

1 comment:

Noraini @Nanie said...

Kita sama Hani,tak de keje cari, kemas store pun boleh..hihihi
bila ngadu sakit, semua tak kesian, huhuhuhu

btw mana gambar showcase tu, naklah tengok hasil kerja Hani. hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...