Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, February 21, 2014

Projek yg mendapat byk sokongan ,


Entah apa pasal tiba2 rasa nk kumpul bunga kertas.
Saya x nak yg dah cantik rimbun.
Saya nak mula dari awal, kepuasan bila pokok tu lahir dari titik peluh sendiri.
Dengan berbekalkn muka tak malu ni,
Saya mintak ranting bunga dari kawan2.
Kebetulan kawan saya Ros ada baka bunga kertas yg lawa2,
Apa lagi, saya singgah rumah dia semalam dan bermula lh proses pertama projek saya ni.
Sekampit old soil, hormon galak akar dan plastik hitam .
Ranting dari Ros dn peluh besar kecik saya.
Taraaaa......ni hasil nya.
Just wait n see.
Kalau sejuk tangan saya, berakar lh nanti.
Kata org bila celup penggalak akar tu pokok lebih aktif .
Yer ke?
Nak celup rakyat jelata dlm negeri ni jugak lah,
Mana tau kot aktif jugak...
By the way, tu ada 4 anak pokok cili yg Syam bagi.
Tq tq tq.
Bila dgr khabar saya nk mula berkebun,
Meriah moral support dari kawan2..
Kakyah dah janji nk bekalkn bermcm jenis pokok bunga.
Sukanyerrrrrrrr...
Ada jugak orang yg masih ambil peduli.

2 comments:

ybs said...

saya pun sokong jugak.....hehehe

Kakcik said...

Mesti cantik bila dah rimbun nanti... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...