Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, February 4, 2014

Mati hidup semula.

Saya ingat dia dah mati.
Bila tukang kebun saya tutup terowong rahsia dia, saya andaikn dia mati tertimbus. I cried my lungs out. Kesian sungguh2. Nak marahkan Pakmat pun tak boleh juga sbb dah tugas dia kemaskan taman tu.
Tiba2 hari ni dia ada. Makcik Nab ni betul lah, buat saya rasa brsalah saja.Nasib baik saya tak cakap kat Pat Mat tu "you r fired!"..
Baru saya tau yang arnab ni bijak. Tau dia keluar dari kubur nya sendiri.Sori Makcik Nab deh, next time kami hati2...Tu lah siapa suruh gali lubang macam tu...Tidur bawah pasu ke, bawah pokok bunga ke, tak boleh ke.?Nyaris2 saya nak carikan bini baru buat Pakcik Nab.
Wei Pakcik Nab wei,
Yang ko murung bini ko mati hidup balik ni naper?
Hamboi, dah berangan dpt bini muda ke?
Dasyat la ko ni Paknab, tak patut tau!
Cian Makcik Nab tu...
Ok lah untuk sambut kepulangan Makcik Nab,
Saya bagi dia makan carrot dan brocoli.
Biar awet muda gitu..
Pakcik Nab jgn nyesal kalu Makcik Nab lebih lawa dari Kak Ton.
Apa2 pun hati saya amat lega....
Terlepas dari sabit kesalahan membunuh dgn x sengaja.

2 comments:

Kakcik said...

Paknab tak gembira bila bini balik ya?

Hamboiiii

Kniedaz said...

hehehe...ingatkan siapa yang mati hidup semula...makcik nab rupanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...