Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, February 3, 2014

Kuda

Tahun kuda tak per.
Jangan kita jadi kuda dah la.
Zaman dulu lumba kuda menjadi kegilaan org yg suka berjudi.
Sekarang masih mcm tu ke?
Kuda.
Lagu kuda hitam tau?
Saya nak kuda putih yg bertanduk satu di dahi
Unicorn.
Memang la mustahil.
Sebab mustahil lh saya nak sangat tu.
Dah perangai macam tu dari kecik lgi..
Peel hodoh!
Semua keinginan saya adalah yg mustahil.
Itu pasal lah keinginan saya tak ada yg tertunai.
Ada benda lain yg saya nak, lebih nak, nak sgt2 selain dari kuda unicorn.
Tapi sebab saya tau dah sah mustahil maka lebih baik saya berhenti berharap.
Belajar menerima saja segalanya seadanya...
Pasrah.
Tahun kuda katanya tahun yg dinanti nanti...
Entahlah, dtg la tahun apa pun, saya masih begini...

1 comment:

MyCherita said...

salam ukhwah,salam perkenalan kak.. 1st time smp kesini..done jd follower sini...
p/s : ada masa singgah la ke blog saya.. tq kak.. : http://thescreammer.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...