Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, February 11, 2014

bicara hati

Semua nya di atas batu jemala patek,
Banyak dan sarat dan berat dan sesak!
Takut untuk melangkah ke depan,
Takut lebih byk lgi yg perlu di galas,
nak undur pun mustahil.
Maka boleh kah biarkan saya kiam di sini.?
Tidak mampu melurut semua payah,
Sudah sebati berakar umbi
Puas mengikis,
Tetap bertimbun dan makin menimbun.
Di waktu begini,
alangkah baik nya jika masa dapat di ulangi,.
Saya mau kembali ke alam remaja
dan membuat pilihan yg berbeza
Biar perjalanan ini di lebuhraya lain nya
Bagasi dan penumpang pun tak sama
Di waktu begini,
Saya tidak tau lgi kemana harus di tuju.
Sesat dan bersendirian di belantara duka
Di waktu begini,
Saya buntu.
Mengharapkan bantuan dari mu Tuhan.
Memohon diberi kesabaran,
Meminta rahmat restu
Menagih keberkatan
Mengemis simpati dari Mu ya Rabbi,
Allah hu Akhbar,
Stress nya saya ni!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...