Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, December 15, 2014

Melaporkan dari bilik saya.

Laporan jabatan kaji cuaca : Dah mula hujan tak berhenti henti...
Banjir is coming.

Laporan emosi : Happy. Cuti2 macam ni ramai tamu dan sedara dtg ziarah. Best dapat masak dan makan....

Laporan kewangan : Hari ni hari gaji. Yaaaaho!

Laporan kesihatan ahli keluarga : maintain begitu, kira cukup baik dah tu, Alhamdullilah. Mak pun dah sihat.

Laporan keselamatan : Ada makhluk Allah yg buka pagar dan biarkan ternganga sampai pagi......

Laporan kebajikan dan sosial : Ada juga yang keluar rumah berpayung dan balik rumah tanpa payung. Entah ditinggalkan di mana sang payung tu...

Laporan unit kecemasan : Bibik dah tamat tempoh...me mo me mo me mo..Tak tau nak call ambulance ke bomba ke.....


3 comments:

Kakcik Nur said...

Erkkkkk...dah gaji ke?

Cepatnya! :)

mokjadeandell said...

hanie,
gelihati baca. You have a sense of humour.
Nak enter frame..melaporkan dari tingkat 4 rumah sewa.Sekali naik tangga sekali ternganga....Banjir jgn lah datang sehingga cikson balik negeri.

Wishing all the best for you and family.

Hasniah Ismail said...

Lucu la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...