Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, July 14, 2009

BAITI JANNATI...



Kelantan cuti hari ni. Kes pilihan raya...Orang lain jangan jeles.
Cuti tiba tiba ni tak sempat pulak nak plan apa apa..
Wan dan Pija pindah duk umah baru kami di Pengkalan Chepa
Banyak keje perlu dibuat tu..
Gotong royong kat rumah tu lah hari ni.
Sekurang kurangnya bila ada penghuni tu kurang la sikit berdebu nya.
Berseri sikit rumah yang dah kami biarkan kosong hampir setahun tu.
House warming bila Wan?
Mummy tunggu nak masak jer...set the menu and date.
Janji dapat buat family gathering.............beresssssssss!!!

10 comments:

Siti @ nurie said...

bestnyer umah ni kak hani....ish....luas glerlah...tapi, bab nak ngemas ni, sure siti surrender

hani@debumelukut said...

dlm photo nampak besar, sebenarnya kecik jer dik.

nik nazlyne said...

Wah! :D berjiranlah dengan mama.ada geng whoops..(anak-anak yang nakal sila bersembunyi)

Chekgu BaniHassim said...

huhu...
rumah jgn tinggal lame2...
nnti ade bende lain dok, susah nak halau keluar...
huhu...

ape2pun, lawa rumah...

hani@debumelukut said...

chekgu,
jgn la cakap cm tu..takut saya nih..kalau dia duk tolong potong rumput ada gak untung.

NoRT said...

bila nk wat makan2 nih? huhuhuhu

sukrinah said...

Nie, nampaknya kak dok kesunyian lagi (^_^)
Bila Ja&Wan nak wak "house warming", jgn lupe aunty diKT.

hani@debumelukut said...

InsyaAlh, org KT sure tersenarai dlm list VVIP nyer.

rinaabdullah said...

bila ni house warming.. house warming buka posa buleh... we'll be back!

hani@debumelukut said...

hahahaa..nampaknya mcm tunggu buah tak gugur dah kita nih...penghuni rumah pun duk balik makan kat rumah mummy n mama lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...