Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, July 29, 2009

Tak de keje cari keje


Bila tengok ibu kucing masuk kedalam kotak yang letak nya di atas almari buku di dalam kelas, aku nak sangat jenguk ke dalam..Manalah tau kut ada anak kucing ..Aku panjat kerusi dan perlahan lahan cuba intai, cantik tak anak2 kucing tu..Kalau cantik nak je aku bawa balik ke rumah..Dengan susah payah aku perlahan lahan jenguk ke dalam. Dush! Secepat kilat ibu kucing tu mencakar mata ku.Adus!! Padan muka aku..Kan dah dapat sebijik. Nak teriak sakit pun segan dengan anak murid yang dari tadi memerhatikan gelagat ku...So kids, lain kali jangan ganggu ibu kucing yer..Kalau tak ini lah padah nyer..Cikgu cuma nak tunjuk contoh apa yang tak patut kita buat...Fahammm???? Adui mak sakit nyerrrrr...

8 comments:

zaijb said...

alahhh ciannyeee.. nasib baik tak kena dlm mata.. sy harap cikgu lebih berhati2... sesetengah ibu kucing memang garang... tp kucing saya baik sb dia tahu tuan dia garang tue yg dia takut hehehe...

Siti @ nurie said...

alahai..akak wat depan anak murid ker?..ish ish....tak senonohlah cikgu ni..he hehe..jgn mareh

Tok Ngah said...

That's what called CONTOH MELALUI TAULADAN. Relevant ladi ke slogan tu? Org2 atas pun macam tak pakai je..

hani@debumelukut said...

siti,
to understand children, be one!!

wanisan said...

From very small, you are always the mischievous one. Nie the minx! Auntie Yam kata u r an excellent teacher! Kah x 3.

hani@debumelukut said...

hehehe, curiousity kills the cat..or is it the teacher this time??tq aunty yam, i wish u r right.

aisha said...

eeeiii...tgk mate kak hani kite lak pegang mate kite k..yarabi sakit 2..nk mndi nk solat..adoiiii

aG said...

Sori baru baca bloq n baru tengok pic ni......

Kalau x tahu awak tu suka kucing, dengan kotak2 sekali masuk sungai......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...