Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, June 6, 2010

Cuti Sekolah itu maksudnya kenduri.

Hari ni cuti.
Cuti pertengahan tahun bagi sekolah2 di Malaysia
Hari ni saya nak pergi tempat kenduri.
Banyak sungguh kenduri.
Kesian perut saya terpaksa kerja lebih.
Tak boleh ke tukar menu sikit..
hidang la makanan yang tidak nyusahkan perut
Hidang biskut ping pong ke, kerepek ubi ke..
Hidang salad buah dan kueh mueh pun tak pe.
Boring tul lah asyik nasi dan lauk yg itu itu jugak.

2 comments:

maiyah said...

mmg meriah le ngan kenduri, musim mengemukkan bdn gak hehe

chehassan said...

Bagus cadangan tu, nanti Hani kenduri cuba buat macam tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...