Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 23, 2010

Rehat minda, rawat hati.

Nama pun melukut...
Kehadiran yang tidak di nanti nantikan,
Ketiadaan yang tidak ditangisi..
Namun walau hanya debu yang memahami,
Tetap bersyukur kerana masih ada ruang untuk melepas lelah di sini.
Apa khabar yang di tinggalkan?
Walau tidak ada rindu untuk saya,
Saya tetap terkenangkan semua yg sering menyapa saya disini.
Maaflah kerana datang dan pergi sesuka hati..
Setelah dua minggu menghilang,
Hari ini saya kembali.
Selamat bertemu kembali...

3 comments:

DrSam said...

selamat kembali kawan
walau hanya sebaris dinukilkan
namun ianya pun satu perkongsian
yang mungkin bisa menjadi pedoman

umimanja said...

salam..... lama menyepi kak, rasa rindunya.......

Granny Hani said...

salam drSam dan umimanja,
akak sedang bercuti di Ireland/London/Paris.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...