Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, June 5, 2010

Tidak membiarkan saya sepi lagi.....

Bangun pagi tengok Hset ada sms.
"Selamat Pagi, semoga ceria hari ni".
Jam sepuluh pagi ada kiriman kuih kegemaran.
Rupanya ada orang tidak pernah lupa apa yang saya suka.
Sewaktu online ada pula yang rajin menyapa, sembang kosong.
Memecahkan sunyi di hati.
Jenaka yang menghiburkan.
Hset berbunyi lagi..
Ada yang menanti di hujung talian.
Tut tut..MMS bergema.
Tersenyum walau dimana pun dia berada.
Bila tau saya kurang sihat,
Rajin bertanya khabar,
Mengingatkan saya supaya rajin makan ubat.
Ada risau di hati dia buat saya.
Doorbell berbunyi dan seorang teman berada di situ.
Katanya saja singgah kalau2 saya sudi keluar.
Kalau2 saya kesepian dan perlukan kawan
Sudi..lebih dari sudi.
Nak kemana? ke bulan, ke bintang?
Oh, ke warung yang saya cerita tu.(Ingat awak dah lupa).
Suka nya saya bila ada yang ingatkan saya..
Syukur...
Kehadiran saya di ambil peduli..
Bukan payah mana untuk buat saya rasa dihargai.
Bukan susah mana pun....

3 comments:

Acik Erna said...

salam hani..tak sehat ke..semoga hani bertambah sehat..banyakan rehat dan rajin makan ubat

myQza said...

kurang shat ke? makan ubat. take a rest. senyum selalu.

t care
:)

Granny Hani said...

kakErna dan sItEDI,
Badan kurang sihat sehari dua ni tapi bila ada yang ambil tahu tu rasa kebah..ubat yg paling baik ialah kawan2 yg bertanya khabar.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...