Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, March 29, 2012

Cuba bagi skrip untuk babak ni...

Setiap kali tgok foto ni saya tergelak sorang sorang.
Meh kita pakat2 agak apa sebenarnya yang bermain dalam kepala cucu saya Imaad.


Kata Anis, Agaknya Imaad nak cakap..
" Wahhh...byk nya kaki ulat yg kat tengkuk daddy tu..."

Kata Kimi, Mayb Imaad duk fikir camni..
" My daddy grows old in seconds..He looked just fine a moment ago.."

Kata mummy Imaad, Imaad tgah confused tu..
"Entah apa2 lah daddy ni..pot pet pot pet..mcm grandmummy jer."

Grandmummy rasa Imaad risau tu...
"This way or may be that way.....or r we lost daddy?"

Hehehe...Hanya Tuhan yang tahu kenapa dia pandang daddy dia macam tu..

6 comments:

Ibu n Abah said...

Kata Imaad,
" What will i be when i grow up, will i look like u? "(berjambang?)

Acik Erna said...

dab besar imaad..rasanya baru je tengok gambar imaad masa kecik

makcu B said...

Makcu rasa Imaad nak cakap "Buanglah mana yang tak perlu tu daddy, simpan yang perlu aje udah ler. Mummy cakap kat Imaad, dia geli." Hehehe....

Alin Marlini said...

pandang janggut kot..

m.u.l.a.n said...

ada ladybird kat telinga daddy kot..

Kamariah Awang said...

Tak tau nak kata apa, tapi betullah agaknya dia tak puas hati tengok jambang papa dia tu... Hehehe.. Yang penting, ma tengok Imaad ni bila dah besar mesti handsome orangnya..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...