Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, March 19, 2012

Tidak ada kaitan dengan yg mati,, dengan yg hidup mungkin ada...

Terus terang.
Saya kecik hati.
Marah.
Bercupak air mata saya bazirkan kerana dia.
Makhluk bernyawa sorang ni memang buat darah saya mendidih.
Tapi tak apa lah, saya urut dada, sabarrrrrrrrrrr!
Walau hati terluka, perasaan saya tetap serupa.
Tidak ada benci, marah jer.
Kalau saya dapat peluang cincang pun,
saya akan lekatkan kembali dengan gam UHU.
Macam jigsaw puzzle, sekeping pun tak kurang.
Walau malam ni rasa malas nak keluar,
kena keluar jugak.
Kena keluar ke Tesco beli gam UHU.

6 comments:

insan_marhaen said...

Bagus juga, keluar jalan-jalan untuk meredakan yang tak reda. Tapi elok solat sunat dulu minta Allah beri petunjuk.

eni osman said...

kadang kadang jadi mcm tu jugak...:)

munna said...

APALAH YG BUAT KAK HANI MARAH GERAM SGT NI...SABAR YE KAK...

makcu B said...

Rumah Makcu ada banyak gam cap gajah. Nak?

azieazah said...

Beli banyak skit utk stok di lain kali. hehehehe

Marina Monroe said...

Salam,

Emmm...faham sangat perasaan itu..huhuhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...