Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, March 24, 2012

Dia baru dan saya dah lama di bawah bumbung ini.

Boleh ke banding kucing dgn orang?
Kucing ni hubby saya baru beli.
Saya dah lama dia beli...Hehehehe....
Kucing ni kecik dan kurus
Saya besar dan gemuk.
Kucing ni suka main main.
Saya tak suka dipermainkan tau!
Kucing ni manja.
Saya...?
Degil teramat sangat.
Ada satu persamaan antara kami berdua...
Kucing ni nama nya 'Tiger'
dan saya,
dah lama dapat gelaran 'Ticer'.
Nasib baik bukan 'Tiger' kannnn....
Ticer - Tiger.
Kira dah ada persamaan lah tu.

7 comments:

MaWar said...

persamaannya:sama2 disayangi...

Kunang-Kunang said...

Kat rumah saya ada 2, 3 ekor kucing PATI.

Mula-mula lalu lepas tu nampaknya macam bermustautin jer kat porch tu, sesekali kita lalai masuk jugak dalam rumah.

Acik Erna said...

ye betul tu..sama sama disayangi..ticer ada kelebihan..boleh buat kawan bercerita..tiger boleh mendengar sahaja..

klcitizen cikgunormah said...

ticer tiger... :)

makcu B said...

Tapi makcu nampak kucing tu mirip kepada LION. Sama ada nak bagi mahkota KING atau tidak kepada ia, terserah kepada tuan di bawah bumbung kah...kah...kah...

insan_marhaen said...

tak juga sebab kucing memang dari keluarga tiger sedangkan 'ticer' dari keluarga manusia...

Aku said...

teringat kat arwah kucing aku.... huhuhu...

jenis dan spesis yg sama, warna pun sama....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...