Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, March 26, 2012

Perasan


Pagi ni try baju lama.
Muat.
Haah?
MUAT?
Dah kurus sikit ke ni?
La la la laaa.............

13 comments:

ajumohit said...

oklah tu kak, kurus untuk sihat, jaga makan yang penting kan

Marina Monroe said...

Salam,

hehehehehehe Alhamdulillah muat baju lama.

Chik Att said...

tahniah tahniah ...

baju time dara masih simpan ke....

Kakzakie said...

Tahniah cikgu!!... berita yg menggembirakan sebagai wanita.

OR... baju itu sebenarnya dulu besar sekarang baru boleh pakai hihi....

azi said...

Tahniah!!!.
akak dah berjaya kuruskan badan...seronoknye boleh melaran dengan baju lama...macam saya ni...makin mengembang-gembang naiknya.

hani@debumelukut said...

Tahniah KakZakie, Tepat sekali. dulu baju ni besar, sekarang muat2 jer...tapi nak sedapkan hati tu bilang aje muat pakai baju lama tak gitu? Timbangan tak pernah berkurang segram punnn...heheehehe

m.u.l.a.n said...

hhmm.. ada perasaan jeles di sini...

MaWar said...

tapi...baju saya makin mengecil(kerut)...

umi~wannza said...

Hehe, kalau kat fb...saya 'like' daaahhhh!!!!

makcu B said...

Ooo... baju lama? Tudung barukan?

Aku said...

errr.... baju tu yang dah kembang kut...

hahaha.....

munna said...

bolehlah bagi petua dia kak hani...

Zaitun said...

Tahniah dapat kuruskan badan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...