Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 23, 2012

Di benua itu....

Terpikir pulak dia yer.
Jual benda ni senang.
Tak basi
Semua orang beli.
Senang nak pamir.
Letak dlm guni macam tu jer.
Tauke Cina ni bijak.
'Tauke getah urat'
Satu kedai penuh berguni2.
Saya nanti kalau pencen,
nak jual getah urat jugak lah.
Tapi kena pindah duk di Guangzhao gamak nya.
Tak nak lah, duk Msia lagi best, jual goreng pisang....

4 comments:

Mak Wardah said...

Msia the best...Salam perkenalan.

Chik Att said...

jual goreng pisang ... baanyak duit ooo pada kita yang keja makan gaji ni

MaWar said...

tertunggu gambar dari sana...

MulutPayau said...

laaaaa ingatkan jual apa dlam guni tu...rupanya getah urat.......

yelah kak...nnti sama2 kita jual goreng pisang..heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...