Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, March 8, 2012

Padan muka aku.


Bertepuk sebelah tangan tak berbunyi?
Hahahahaaa....

Siapa cakap?
Heheheheheeee...

Berbunyi laaa....
Muahahaha....

Lagi kuat dari tepuk dua belah tangan.
Kihkihkihkihhh..

Bunyi macam ni...
"Eeee..Tak maluuuu............"
Hikhikhikhikkk...

Lain kali pesan pada tangan jangan pandai2 nak menepuk nepuk.
Ngeh..ngeh...ngeh,,,

Duk diam diam lagi baik.
Huhuhuhuuu.....

Padan muka aku.

9 comments:

kakcik said...

Apa kes pulak tu? ;-)

azieazah said...

Salam, selamat pagi KAK HANI...

dah tepuk kalu tak bunyi jugak, jangan plak hantuk kepala. hehehehe

al-lavendari said...

apa sebenarnya yang telah awak tepuk ? cer citer !

Ibu n Abah said...

cikgu
bahasa kiasan ni..
nak disambut takut salah tafsirlak..
ekekekekeke...
tepuklah cikgu selagi daya... :)

LIPISLADY said...

Sallam Cikgu Hani,

Bertepuk sebelah tangan pun memang boleh berbunyi cikgu, sapa kata tak boleh, cuba tepuk kat lutut...haha...

Alin Marlini said...

napa ni?

hani@debumelukut said...

Wahai kawan2 yg ambil peduli,
Sebenarnya ni kes jumpa kawan lama dan kita ni macam dulu lah, pot pet pot pet...rupanya dia tak pandang kita pun..Siapa lah kita ni kann, bukan mak2 datin punnn...

Munnafendy said...

awatnya malu? =)

makcu B said...

Tepuk amai-amai belalang kupu2. cuba buka blog Bicara Abu Nawas, ado gambaq anok menteri.. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...