Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, March 7, 2012

Mintak ilmu pendekar sikit...

Kalau saya seorang yg berani, pasti saya cakap macam ni...
Awak ingat awak tu hebat sangat ke?
Saya tak heran lah awak nak cakap apa pun.
Tak kuasa saya nak layan orang yang macam awak ni...
Dah, pergi main jauh jauh!
Tapi saya ni tak se berani itu,
dengan lain perkataan saya ni penakut!
Jadi saya cakap lah..
Yer Cik,
baik Cik,
ok Cik..
Your wish is my command.
Agak nya saya bukan keturunan samseng Kg Dusun,
maka sampai bila2 pun saya macam ni.
Huhuhuhuhuuu..........!

2 comments:

AZANI said...

kak
kita serpa dalam hal ini...

ummiarissa said...

kena beranilah kak...cuba sekali jer..he he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...