Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 16, 2012

Baru balik dan sudah pokai..


Kering.
Duit sudah habis,

Penat.
Kaki amat sakit,

Ngantuk.
Balik mahu qadha tidor puas puas.

Seronok.
Jejak kaki di bumi China.

Lawak.
Orang cina tak tipu saya di China,
tapi org melayu yang tipu saya.
Pengalaman mengajar saya untuk lebih berhati hati dengan kawan.

Apa apa pun,
bila balik rumah,
tak ada yang lebih best dari tengok wajah2 kesayangan hamba.
Satu soalan .....Gaji lambat lagi ke?
Huhuhuhuhuuuu.............

8 comments:

Aku said...

ni baru tengah2 bulan, kak... huhuhu

Mie said...

Seminggu lagi je cikgu, campur tunggakan lagi... hehehe

Marina Monroe said...

Assalam,

Dlm handbag habis tapi kat bank masih berkepuk2..hihihihihi

Pn Kartini said...

mesti shoping sakan niihh..:)
Tapi..yang ptg..hapPy bercuti!!!
:)

MaWar said...

bestnya....selamat kembali ke tanah air.

Kunang-Kunang said...

Selamat balik dari bercuti di negeri Cina. Banyak shopping?

Ibu n Abah said...

Wow..sopin sampai tunggu gaji tu...
Sure byk yg di borong...
Ekekeke...

makcu B said...

Dah lama baca N3 ni.... Tak nak komen apa2, cukup sekadar tahu butir bicara, luahan kata dan gelodak jiwa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...