Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, April 4, 2012

Esuk nak gi check tekanan darah..Lepas esuk. esuk

Dah lama sihat walafiat.
Tuhan tarik sikit saja nikmat sihat itu.
Sakit kepala.
Kepala saja,
sikit saja kalau di bandingkan dengan yg terbaring kat hospital.
Syukur Alhamdullilah.
Dugaan yang sedikit ini saya redha.

Tapi kan...
Walau hanya sakit kepala dan rasa berat belakang tengkuk,
semua kerja tergendala.
Tidur dan tidur,
Pejam mata dan tak nak tengok dunia.
Pekakkan telinga dan malas nak layan soalan org sekeliling.
Bisu dan tak daya nak membebel pun. Sukalah tu rakyat jelata tu!
Pasif...
Ni dah ok sikit lah ni, boleh kembali mengadap keyboard.
Itu lah, bila sakit baru tau nikmat sihat..
Terima kasih Tuhan kerana sakit itu sementara.
Pagi ni rupanya saya masih di berikan nafas untuk terus bernyawa.

5 comments:

kakcik said...

Kakcik pun sekarang cepat sangat terasa letih. Malam mesti nak tidur cepat, tapi bangun pun awal juga untuk selesaikan tugasan yang tak sempat dibuat sebelum tidur.

che mid said...

Emm, bila dah rasa sihat semula, hilang entah ke mana cerita nak jumpa doktor.. aduhai..esuk lagi la...

Alin Marlini said...

semoga sihat hendaknya nnt

qemaishak said...

Alhamdulillah..moga tambah sihat ye kak..

Kunang-Kunang said...

Semoga dah sihat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...