Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, April 14, 2012

Saya hanya mendengar, tak cakap apa pun sebab saya tau saya bukan tukang rumah..

Rumah siap, pahat, tukul, screw driver, spannar berbunyi. Kalau setakat tu aje ok jugak lah, ni gergaji letrik pun berbunyi jugak. Satu benua boleh dengar.
Cakap senang, cuba awak yg galas tanggung jawap tu...entah2 bukan setakat berbunyi gedegang gedegung, runtuh terus rumah yg dah siap tu kot..
Kepada yang berbunyi sakan tu, nak tanya sikit, kalau awak pandai sangat kenapa dari mula lagi awak tak volunteer buat rumah tu?
Reban ayam pun belum tentu siap, pandai nak komplen itu ini.
Payahnya nak puaskan hati semua orang di setiap masa..
Mudah nya nak jadi tukang komen!
Saya ngaku saya tak boleh buat rumah sebab saya ni kalau pahat tukul berbunyi, saya bakar api jer rumah tu..
Statement berbau hasutan tuh, abaikan saja.
Pakai statement ni..Sabarlah wahai si pembuat rumah, awak yakin awak dah cuba buat yg terbaik, cukup lah macam tu.
Biaq pi apa orang nak kata..Mulut tak der insyuran.

1 comment:

MaWar said...

berkata lebih senang dari melaksanakan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...