Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, April 13, 2012

Idea siapa ni?

Semasa mengemas tadi, ini yang saya jumpa.
Dunia sekarang semua kena in black n white kan?
Budak2 pun tau.
Entah bila la dia orang buat perjanjian macam ni.
Siap ada tanda tangan saksi lagi.
Yang lawak nya, siap ada catatan dari pihak kedua, 'InsyaAllah kalau ada yang murah' atau 'Donut' aje.
Boleh pulak tawar menawar..
Boleh bawak ke mahkamah kalau engkar perjanjian ni?
Mummy pun terliur nak buat agreement jugak lah..
Nak buat 10 agreement sekali gus.
Ambik!

4 comments:

Aida Awie said...

hahha.. klakar tapi kiut la kak! budak2 ni kadang2 kite xsangka diorang lbh advance dr kite. siap ade saksi lg tuh... kite janji selalu kut mulut jer mane de hitam putih gini. diorang siap ade dokumen lg. kelas anak akak ni!!leh jd peguam beso nnt ek...

~ ADANDO ~ said...

bijak dan bijak

Pn Kartini said...

bijak bijak...
memang bijakk..:)
:)

Kamariah Awang said...

Jangan main2 ... ada black n white tuu! Hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...