Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, April 19, 2012

Perlu kasi ingat..

Saya perlu rasa di perlukan.
Saya memerlukan orang yang memerlukan saya di dalam hidup ini.
Saya amat2 berterima kasih kepada orang yg membuat saya rasa di perlukan.
Saya tidak memerlukan orang yang buat saya rasa amat tidak di perlukan..
Saya berterima kasih juga kepada orang yang membuat saya rasa tidak diperlukan kerana sekarang saya tau apa yg perlu saya simpan dan apa yang perlu saya buang..
Hidup perlu di teruskan,
Mati perlu di tanam....ish, tiba2 pulak keluar ayat ni. Jiwa kacau.

5 comments:

Ateh Nour said...

Sallam Cikgu Hani,

Hehe..saya perlu minta maaf pada cikgu Hani sebab dah lama tak jenguk cikgu...Apa khabar, sallam ceria pagi Khamis...

Kakcik Seroja said...

Yang perlu, kita simpan. Tak perlu, kita fikir2kan apa yang perlu dibuat dengannya. :)

Anonymous said...

Kita rasa suka bila diri disayangikan.

Ibu n Abah said...

cikgu...
mati kalau tak tanam..
haru kiter...
apa yg mati memang kena tanam..
kecuali letrik atau air yg tiba2 mati...
qiqiqiqiqiqiqiqi...
-sajalah nak menyengal pagi2 khamis ni...

makcu B said...

Banyak yang kita perlu dalam hidup ini,tak banyak yang perlu dibuang. Kalau yang perlu dibuang pun kena pikir 2kali atau berkali-kali sebab tak ramai yang rasa menyesal apabila barang itu perlu disimpan, tapi ramai yang rasa menyesal jika barang yang lama disimpan, tiba2 dibuang kerana cubalah untuk kitar semula.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...