Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, February 3, 2018

Episod yg perlu dihapus kira.

Kelmarin kita pernah bodoh.
Salah aku kah atau salah kamu sudah tidak penting.
Hakikatnya kita biarkan hati bermaharaja lela.
Sebaik baik nya kita serik dan tidak mengulangi lagi
Sejarah tidak boleh diubah tapi
Boleh saja kita kuburkan kenangan itu.
Cuba lupakan.
Cuba jentik jauh2 dari hinggap di akal fikiran.
Kalau bisa diulang aku sudah tidak sanggup.
Sudah cukuplah sekali menipu diri sendiri
Kau pun aku rasa sudah banyak berubah.
Bagus lah begitu.
Teruskan begitu.
Akal fikiran ku mengawal ketat perasaan.
Tidak perlu ulangi setiap kilaf,silap dan salah.
Kita melangkah ke depan.
Biarpun kau ke kiri dan aku ke kanan.
Lebih baik begitu.
Mungkin bila kita menjadi asing,
Kita lebih bijak mentafsir rasa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...