Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, February 4, 2018

Jom nyanyi lagu...kita serupaaaaa

Laaaaa......
Rupa rupanya....
Setelah saya check blog2 yg saya follow,
Ramai yang dah lama tak update status.
Ada dah sebulan
Ada dah setahun
Ada yg lebih dari setahun pun.
Yes yes yesssssssaaa!
Saya happy la awakkkk.
Happy kerana kurang dah sikit rasa bersalah,
 rasa sedih kerana abaikan blog sekian lama.
Saya ingatkan saya sorang yg kemalasan, rupanya tidak.
Ramai.
Penyakit berjangkit kot.
Bukan saya sorang pun, berjemaah abaikan blog.
Ramai yg dah sejuk kaku dan suam suam kuku.
Kenapa yer? Kuman apa yg menjangkiti hati kita?
Sibuk dan sebagainya hanya alasan.
Kita reka cipta alasan kita sendiri.
Saya tertanya tanya juga, di mana mereka?
Sedang buat apa?
Semua nya baik2 belaka kah?
Harap2 walau mereka tak update blog mereka tu,
mereka tetap sihat sentiasa.
Saya sehari dua ni terlebih rajin pulak.
Sampai dua, tiga kali update blog dlm sehari.
Buang tebiat ke hapa...ish!
Apa2 pun, terlanjur dah di sini, bila tgok bloglist yg saya follow tu,
hati menjadi rindu..
Jom laaa...kita berblog semula..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...