Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, February 18, 2018

Jangan main main dgn saya.

Cukup marah kalau janji dimungkiri.
Cukup cukup marah.
Janji nak datang esuk lusa.
Masuk minggu ke2 masih tak nampak muka.
Bila call tanya mcm2 alasan.
Duit dah di bayar, bab duit cepat jer nak .
Saya rasa lah, tukang yg cakap x betul macam ni memang sempit rezeki.
Menipu saja kerja dia.
Saya tau dia dah sanggup nak buat kerja lain dgn org lain.
Tamak.
Kan senang kalau dia awal2 cakap tak sempat nak buat?
Senang kerja saya, saya upah orang lain saja.
Penipu!
Solat ke tidak awak ni?
Geram sangat sangat.
Marin saya ke rumah dia.
Hanya nak beritau dia kalau dah byk kerja kat tempat lain,
Pulangkan duit saya.
Beribu lagi tukang lain yg tak ada kerja.
Awak dah buat saya tertunggu tunggu..
Hari2 duk nanti.
Saya tak suka di buat macam ni.
Terhina pulak rasanya.
Mungkin dia tak tau siapa saya,
Saya ni tak sebaik yang dia sangka
Samseng kg dusun pun tabek tau!
Maka saya berikan dia kata dua
Esuk mesti dtg sudahkan  kerja atau pulangkan duit saya.
Pilih. Tak nak dgr alasan apa2 dah.
Puas hati dapat ugut dia.
Padan muka dia.
Esuk saya akan wait n see..
Kalau dia tak datang jugak?
Awak boleh tengok la seorang perempuan yg gedeber
Nangis guling guling...
Tiok haung haung...
Gelepar dude dude...
Padan muka saya.
Gedeber la sangat!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...