Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, May 26, 2009

Sape tau??

Muscle cramps.
Malam tadi entah mcm mana tiba2 aku tersedar dgn kesakitan yang amat sgt..Macam nak putus urat betis ku..Mau nya tak scream...Sakit sungguh. but what I did was wait for it to go away just like that. U all tau tak apa sebenarnya yg boleh kita lakukan untuk mengurangkan sakit masa serangan tu?Hari ni masih terasa lenguh dan jalan pun terhinjut2...adoiii..
Hellooo...mana doktor nih?
Please give me and answer.

3 comments:

Dr Chenta said...

panggil saya ke? tapi saya doktor bab lain la....hehehe, sori jgn marah ye, gurau jer!

JERAGAN said...

Gunakan ubat sapu YOKOYOKO MELTZ.
Inshallah sakit akan hilang dengan segera.SALAM

cikgu mas said...

salam sis

saya biasa kena,kalau kena saya biasanya akan meraung dalam tido,jumpa doktor ,doktor beri kalsium dan suruh letak kaki atas 2 bantal,biasanya ia menyerang pada ibu mengandung..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...