Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, September 3, 2011

Crop sana crop sini

Dasyat...dasyat!
Kasi crop bahagian2 yg tak lulus untuk tayangan.
Lemak2 kasi buang.
Crop jgn tak crop!
Pas tu yg tinggal nya hapa?
Ni lah hasil nya.
Ni saja lah bahagian yg kurang gemuk dan di luluskan oleh sirim.
Esuk2 pipi pun kena crop..
Orang suruh diet, tak nak.

Aduyaiii....Tau pun gemuk itu siksa.
Dah tu siapa suruh makan banyak?


14 comments:

IMANSHAH said...

ayoo..hehe tang lemak tu menawan hapa

a kl citizen said...

:D

makan selagi boleh, nanti dah tak ada selera payah lah pulak

Cikli said...

janji hepi

Acik Erna said...

hani tak de sape suroh pun kan..acik pun cam tu la...nak buat camano..

hani@debumelukut said...

IMANSHAH,
menawan hapa nya dik..berketul ketul..

hani@debumelukut said...

a kl citizen,
hehehe..kes tu lah jadi mcm ni..

hani@debumelukut said...

Cikli,
alhamdullilah, happy sokmo

hani@debumelukut said...

Acik erna,
yer..tak de siapa pun..

kasihredha said...

hahahhahahahahah
gelak sorang2 baca n3 akak kali ni sebab saya pun byk kena crop gak...yg pasti perut kena crop dulu.

insan_marhaen said...

sepatutnya makanan tulah yang kena crop dari awal..

IM tak pernah crop foto ibu_suri sebelum siar. biarlah original gitu sebagai peringatan...

Mie said...

Makan banyak boleh, tapi kena pilih..

AZANI said...

kak hani
kadang kadang yg kurus pun kuat makan, tapi tak sempat menyimpan...kita ni kurang makan..tapisuka menyimpan itu yang lambat nak susut...

hi hi...

akhirramadhan seluar tahun lepas boleh muat, rayakedua, takmuat lak....hi hi

Aku said...

tak yah crop-crop... hadapilah kenyataan dengan rela hati...


hahha

eni osman said...

he he...sama la kita...yg bestnya kalau tgk gambar raya pertama bestnya nmpk kurus la sikit...sikit saja...elok pun...tgk gambar raya ketiga...mak aii...bila masa pula kita makan banyak...he he...amnesia la tu bila makan pun tak ingat...tapi tak apa terima saja la ...janji tak sakit demam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...